Naruto History OTS


Pomysły co do Beta Testów.

Share
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Tue Jun 23, 2015 5:06 pm

W tym temacie możecie oceniać to co przedstawiam w temacie o beta testach i dawać własne propozycje co powinniśmy dodać lub zmienić ewentualnie poprawić Wink.
Najbardziej potrzebuje waszej kreatywności co do questów Smile.
Zapraszam do komentowania Razz.
UWAGA UWAGA ! ! !
3 NAJLEPSZE POMYSŁY ZOSTANĄ NAGRODZONE !
OSOBA KTÓREJ NAJWIĘCEJ POMYSŁÓW BĘDZIE DODANCYH ZOSTANIE NAGRODZONA !
Dorzucam od siebie nagrode dla osoby która wykaże się największą kreatywnością i chęcią Wink !
Nagrody będą w postaci PKT Premium, Itemów, Upominków + niespodzianka.
avatar
WisniaXD
Gennin
Gennin

Posts : 14
Points : 20
Respect : 0
Join date : 2015-06-08

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by WisniaXD on Tue Jun 23, 2015 7:16 pm

Dodac bossy z ktorych beda lootac itemy naprzyklad Minato,Madara itp xDD <- będzie 10 bijuu + bossy + każdy mobek ma własnego bossa np. Bandit -> [BOSS]Bandit który będzie trochę silniejszy miał większego dropa na itemy i dawał więcej expa + mam jeszcze do nich 1 pomysł ale nie będę o nim pisał na razie ;P.
Domki tez by sie przydaly zawsze domek lepszy niz depo Very Happy <- Domki będą lajtowo xD
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Tue Jun 23, 2015 8:56 pm

Wiśnia zamiast dodać posta z cytatem to edytowałem Twojego LOL XD mniejsza xD
avatar
WisniaXD
Gennin
Gennin

Posts : 14
Points : 20
Respect : 0
Join date : 2015-06-08

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by WisniaXD on Tue Jun 23, 2015 9:19 pm

Spoko czekam z niecierpliwoscia xDD
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Tue Jun 23, 2015 9:48 pm

Bety już wiadomo trzeba pokazać prawie wszystko co będzie na officialu więc wszyscy pracują na 120% ;P.
avatar
WisniaXD
Gennin
Gennin

Posts : 14
Points : 20
Respect : 0
Join date : 2015-06-08

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by WisniaXD on Tue Jun 23, 2015 9:50 pm

To kiedy tak na oko serw online Very Happy ?
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Tue Jun 23, 2015 10:07 pm

Oj nie prędko Very Happy ale zmiany będą widoczne od razu po wejściu na serwer ;P
avatar
mountaindew
Chunnin
Chunnin

Posts : 38
Points : 55
Respect : 3
Join date : 2015-06-06
Age : 19

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by mountaindew on Tue Jun 23, 2015 10:09 pm

1. Taski: dodanie tasków na zwykłe potworki, bossy, itp. Nagrody za wykonane taski to: doświadczenie, itemki lub nawet punkty premium (za ukończenie wszystkich tasków).

2. Pety: powinny się teleportować do nas za każdym razem, gdy zejdziemy/wejdziemy po schodach.

3. Dodanie misji pobocznych (nie sag), dla urozmaicenia rozgrywki. Misje typu zabij, przynieś, itp.

4. Questy: dodanie questów typu Anhi, POI lub innych questów, do których wykonania niezbędna jest dana ilość graczy, jak, np. 2, 4, 6, itd..
Questy na różnych respowiskach, dzięki którym możliwe będzie zdobycie lepszego wyposażenia niż początkowe. Powiedzmy, na respie Assassinów mógłby być queścik na glove, sword, bądź inną rzecz z ekwipunku lub też pieniądze. Powinna zachowana być różnorodność nagród.

5. Dungeony: powiedzmy na wzór tego: http://www.tibia-wiki.net/wiki/Fibula_Dungeon.

Misje:
*Przed bramą Konohy zauważono dwóch Ninja z wioski ukrytej we mgle, którzy atakują naszych ludzi. Pozbądź się ich (Rank D)
*Dookoła wioski znaleziono pułapki, zniszcz je (po zniszczeniu ostatniej pułapki pojawia się przeciwnik, którego musimy pokonać). (Rank D)
*Udaj się do wioski dźwięku i uzyskaj informacje na temat Orochimaru. Informacje przekaż Hokage. (Rank C)
*Kotka Madam Shijimi, Tora, ucieka od swojej właścicielki, odnajdź ją i oddaj z powrotem Madam. Torę rozpoznasz po czerwonej wstążce na prawym uchu. (Rank E)
*W piwnicy u Kurenai zalęgły się myszy, pozbądź się ich. (Rank E)
*Ichiraku wracał do wioski z zaopatrzeniem, napadli go Ninja z wioski deszczu. Oponenci uciekli. Pomóż zebrać wszystkie towary i eskortuj go z powrotem do wioski. (Rank D)
*3th Hokage zachorował, potrzebne są mu zioła, znajdź je i przynieś do szpitala. (Rank E)
*Asuma chce upędzić wino, w tym celu potrzebuje 50 jagódek. Znajdziesz je w wiosce. (Rank E)
*Pan XXX wyrusza w podróż, w tym celu potrzebuje żywności i ekwipunku. U Ichiraku kupisz żywność. Z Bandidów zdobędziesz ekwipunek.
*Pan XXX jest pasterzem, prowadzi swoje gospodarstwo, niestety ostatnimi czasy zauważył, że zaginęło kilka owiec. Najprawdopodobniej zaatakowały je wilki. Idź na gospodarstwo Pana XXX, zbierz informacje i rozejrzyj się. (Do zabicia: 30 wilków).

6. Kwestia domków: moim zdaniem domki, które gracz może kupić na swoją własność powinny być kompletnie puste, a co za tym idzie, można by było wprowadzić NPC, u którego można zakupić wyposażenie domu, meble, lampy, itd.

7. Kasyno: miejsce, w którym możemy się wzbogacić lub zostać z niczym.

8. Anbu: chodzi o zwykłego NPC, który zapobiegnie toczeniu walk w mieście.

9. System "Daily Task/Mission": polegałby na tym, że codziennie mamy do wykonania misję, którą bierzemy od Tsunade. Przykładowo - zabić 200 Assassinów, 400 Hiddenów, przynieść 30 Meat lub jakąś roślinę.

10. Więzienie: powiedzmy, po 10 fragach, zamiast bana, dostajemy "jaila" na okres.. np. 3 dni.

11. Rangi: Wprowadzenie rang: Gennin, Chuunin, Jounin, Anbu i Kage. Każda ranga mogłaby dawać inne spelle (lepszy heal, speed) lub powiększała regeneracje Hp i Chakry, bądź dawała takie zdolności jak absorb, większy def, itp.

12. Arena: każdy mógłby spróbować swojej siły bez konieczności utracenia doświadczenia i ekwipunku.

13. Przedział lvl na pvp: np. 0-149, 150-250, 251-xxx.

14: Najazdy zwykłych potworów, bossów, bijuu.

15. System loterii: powiedzmy, raz na 3h odbywała by się loteria, w której można wygrać kasę, punkty lub jakieś małe upominki z sms shopa.

16. Aukcje: wprowadzenie aukcji, w których (poprzez acc markera) można by było licytować i kupować różne itemki wystawione przez graczy.

17. Crafting system: system, dzięki któremu moglibyśmy stworzyć jakieś unikalne itemki, sword, glove, itp. Itemki, które byłyby potrzebne do craftingu moglibyśmy zloocić z bossów, bijuu, potworków sagowych oraz zwykłych mobków, również z potworków najazdowych.

18. Skull System:
*Red Skull - czas trwania - 3 dni, 7 zabójstw w dniu, 27 w tygodniu, 57 w miesiącu


Last edited by mountaindew on Sun Jul 19, 2015 2:41 pm; edited 13 times in total
avatar
Yeezer
Missing-Nin
Missing-Nin

Posts : 59
Points : 65
Respect : 0
Join date : 2015-05-18
Age : 15
Location : Polska

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yeezer on Wed Jun 24, 2015 7:26 am

Jak zostaną dodane te bossy o których pisał Wiśnia to zrobić quest na anhi za który będzie dobra nagroda.
Może jakieś combo postaci.

I tak poza tym przydało się możliwość kupna wachlarza albo żeby lootało np. 1 z bandity 2 z cybo 3 z samu itd.
avatar
Yusuke
Kage
Kage

Posts : 49
Points : 66
Respect : 7
Join date : 2015-05-26
Location : Lubin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yusuke on Wed Jun 24, 2015 12:54 pm

mountaindew wrote:
3. Dodanie misji pobocznych (nie sag), dla urozmaicenia rozgrywki. Misje typu zabij, przynieś, itp.
Właśnie po to jest ten temat musicie pomoc nam w wymyslaniu takich misji, misje moga byc fabarne, albo wyssane z palca, wszystko zalezy od waszej wyobrazni.

Do wszystkich:
Dodam tez, ze zeby dostac nagrode za pomysl, trzeba sie troche wysilic


_________________
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Wed Jun 24, 2015 10:40 pm

mountaindew wrote:1. Taski: dodanie tasków na zwykłe potworki, bossy, itp. Nagrody za wykonane taski to: doświadczenie, itemki lub nawet punkty premium (za ukończenie wszystkich tasków).
2. Pety: powinny się teleportować do nas za każdym razem, gdy zejdziemy/wejdziemy po schodach.
3. Dodanie misji pobocznych (nie sag), dla urozmaicenia rozgrywki. Misje typu zabij, przynieś, itp.

Jak na razie to tyle, jak coś wymyślę, napiszę.


Misje:
*Przed bramą Konohy zauważono dwóch Ninja z wioski ukrytej we mgle, którzy atakują naszych ludzi. Pozbądź się ich (Rank D)
*Dookoła wioski znaleziono pułapki, zniszcz je (po zniszczeniu ostatniej pułapki pojawia się przeciwnik, którego musimy pokonać). (Rank D)
*Udaj się do wioski dźwięku i uzyskaj informacje na temat Orochimaru. Informacje przekaż Hokage. (Rank C)
*Kotka Madam Shijimi, Tora, ucieka od swojej właścicielki, odnajdź ją i oddaj z powrotem Madam. Torę rozpoznasz po czerwonej wstążce na prawym uchu. (Rank E)
*W piwnicy u Kurenai zalęgły się myszy, pozbądź się ich. (Rank E)
*Ichiraku wracał do wioski z zaopatrzeniem, napadli go Ninja z wioski deszczu. Oponenci uciekli. Pomóż zebrać wszystkie towary i eskortuj go z powrotem do wioski. (Rank D)
*3th Hokage zachorował, potrzebne są mu zioła, znajdź je i przynieś do szpitala.
Widzę, że komuś zależy Very Happy
avatar
Yeezer
Missing-Nin
Missing-Nin

Posts : 59
Points : 65
Respect : 0
Join date : 2015-05-18
Age : 15
Location : Polska

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yeezer on Wed Jun 24, 2015 10:41 pm

Czyli mam rozumieć że my mamy dać wam przykład jakie misje tam się powinny znajdować.
np. 1 misja taka i taka
    2 misja taka i taka ?
avatar
mountaindew
Chunnin
Chunnin

Posts : 38
Points : 55
Respect : 3
Join date : 2015-06-06
Age : 19

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by mountaindew on Wed Jun 24, 2015 10:44 pm

Yeezer wrote:Czyli mam rozumieć że my mamy dać wam przykład jakie misje tam się powinny znajdować.
np. 1 misja taka i taka
    2 misja taka i taka ?

To byłby chyba dobry pomysł Wink
avatar
Yusuke
Kage
Kage

Posts : 49
Points : 66
Respect : 7
Join date : 2015-05-26
Location : Lubin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yusuke on Thu Jun 25, 2015 9:42 pm

Nie musza to byc misje takie jak i u hokage, moga, a nawet sa wskazane questy bardziej zlozone na jakies eq czy cos.


_________________
avatar
mountaindew
Chunnin
Chunnin

Posts : 38
Points : 55
Respect : 3
Join date : 2015-06-06
Age : 19

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by mountaindew on Thu Jun 25, 2015 10:06 pm

Jeśli chodzi o questy, dobrze by było zrobić questy typu Anhi, POI.. Very Happy
Osobiście fajne by było zobaczyć również questy, które pomogłyby zdobyć jakieś lepsze eq niż to początkowe. Powiedzmy, na respowisku Banditów zrobić queścik na jeden, bądź dwa itemki wypadające z Bandita, np. glove i sword. Tak samo z innymi, jak Assassin, Cyborg, itp.


*Gdzieś na jakimś OTS'ie widziałem quest z wajchami. Jakieś 20 wajch, każdej dźwigi strzeże jakiś mocniejszy mobek, a 5 z nich otwiera główne przejście, w którym jest Boss. Po jego pokonaniu pojawia się teleport do pokoju z nagrodami.
avatar
Yeezer
Missing-Nin
Missing-Nin

Posts : 59
Points : 65
Respect : 0
Join date : 2015-05-18
Age : 15
Location : Polska

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yeezer on Fri Jun 26, 2015 9:51 am

Żeby as coś dawał bo na razie to chyba nic albo nic nie widać XD
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Fri Jun 26, 2015 11:38 am

Yeezer wrote:Żeby as coś dawał bo na razie to chyba nic albo nic nie widać XD
nie ma asa o.O
avatar
Yeezer
Missing-Nin
Missing-Nin

Posts : 59
Points : 65
Respect : 0
Join date : 2015-05-18
Age : 15
Location : Polska

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yeezer on Fri Jun 26, 2015 3:38 pm

jest nothing to przypadkiem nie as ?
avatar
Yusuke
Kage
Kage

Posts : 49
Points : 66
Respect : 7
Join date : 2015-05-26
Location : Lubin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yusuke on Fri Jun 26, 2015 3:55 pm

A czy nothing znaczy to samo co attack speed?


_________________
avatar
Yeezer
Missing-Nin
Missing-Nin

Posts : 59
Points : 65
Respect : 0
Join date : 2015-05-18
Age : 15
Location : Polska

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Yeezer on Fri Jun 26, 2015 7:07 pm

nie ale jak wbijesz skilla to pisze advanced attack speed
avatar
mountaindew
Chunnin
Chunnin

Posts : 38
Points : 55
Respect : 3
Join date : 2015-06-06
Age : 19

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by mountaindew on Fri Jun 26, 2015 8:32 pm

Ja czegoś takiego nie zauważyłem Razz
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Sun Jun 28, 2015 12:03 pm

Nie mogło tak być skoro to jest czysty TFS Very Happy chyba, że w kliencie coś było nie tak xD
avatar
Liandra
Gennin
Gennin

Posts : 23
Points : 26
Respect : 1
Join date : 2015-06-29
Age : 20
Location : Łódź

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Liandra on Mon Jun 29, 2015 6:36 pm

Oczywiście oceniam Twoje prace Shu pozytywnie.
Nie tak łatwo zrobić dobrą grafikę danej postaci.
Kiedyś robiłam to wiem >_<
A co do tematu, mam takie pomysły:

1. Postacie:   
Na serwerze powinny znaleźć się przynajmniej nowe podstawowe grywalne postacie.
Np. *Grupa Gai: Neji,Tenten,Lee ->przywódca: Gai * Grupa 7: Naruto,Sakura,Sasuke ->przywódca: Kakashi Hatake * Grupa 8: Shino,Kiba,Hinata ->przywódca: Kurenai Yuhi*
Grupa 10: Choji,Shikamaru,Ino ->przywódca: Asuma Sarutobi
*Grupa Baki:Gaara,Kankuro,Temari ->przywódca: Baki*Inne: Sai,Yamato*Akatsuki: Itachi Uchiha,Kisame Hoshigaki
(Wiadomo , że trzeba mieć do postaci grafiki + jutsu , ale to już inna sprawa)
>>>Można też podzielić postacie na klasy:
*Attackers:Naruto,Sasuke,Neji,Sai,Kankuro,Kakashi,Obito,Temari,
*Defenders:Rock Lee,Kiba,Gaara,Shino,Chouji,
*Supports:Sakura(Medyczne jutsu),Itachi(Genjutsu),Shikamaru(Paraliż),Hinata(Medyczne jutsu),Tenten(Bronie),Ino(Summony + Medyczne jutsu)

2. Jutsu:   
Każda postać powinna mieć unikalne jutsu, które będzie sprawiało że każda postać będzie miała swoje wady i zalety podczas PVP jak i PVE.
np. Tenten (Specjalistka broni) - tworzy shurikeny, różnego rodzaju bronie:
Fuma shuriken,Granat Kunaiów,Kusarigama,Senbon,Sierp,Tanto

3. Taski:   
★Co to jest task?
   Są to misje poboczne za które możemy zgarnąć niezłą sumkę pieniędzy, doświadczenia
★Od kogo wziąć task?
   Task można wziąć od npc:
Npc który nazywa sie np: Task Master piszemy do niego Hi>Task>mówi nam co mamy zrobić aby dostać nagrodę. np: Zabij 300 Chunninów i wróć do mnie po nagrodę/
Opis: Bardzo opłacalny task za nim zrobi się ten task to z np:40 poziomu na koniec możemy mieć nawet 50 poziom.

4. Mapa   
W tym przypadku tylko osada Wioski Liścia Razz powinna mieć takie miejsca i tereny jak:

  • Brama wejściowa do osady.


  • Twarze czterech Hokage wyryte na górze, znajdującej się nad Osadą w liściach ukrytą.


  • Świątynia Hokage tutaj możemy zrobić misję,sagę u 3 Hokage lub Tsunade.


  • Akademia ninja tutaj możemy napisać egzamin na chunnina (pytania z naruto np/event) lub porozmawiać z Iruką jeśli będzie taka misja lub task.
    Możemy również nauczyć się u niego techniki [henge no jutsu] i [bunshin no jutsu].


  • Restauracja Ichiraku, serwująca zupy z makaronem(Ramen).
    Jest tam Npc Ichiarku u którego możemy kupić jedzenie lub samo ramen.
    Hi > Trade > I wybieramy co chcemy kupić.


  • Arena walki (tutaj normalna arena gdzie gracze mogą sprawdzić i zmierzyć się między sobą kiedy tylko chcą ,walka PVP.
    Oczywiście nie tracąc przy tym przedmiotów i levela.
    Niczego nie tracimy a zyskujemy: Sławę i zaciesz z tego , że pokonaliśmy drugiego gracza.


  • Kwiaciarnia Yamanaki (tutaj możemy spotkać np: NPC Ino , która sprzedaje nam kwiaty do Tasków, misji lub do domku po prostu dla ozdoby.


  • Gorące źródła (tutaj możemy odzyskać np: staminę lub hp i manę. / również możemy tutaj spotkać zboczonego pustelnika czyli Jirayę z którym jak porozmawiamy dostaniemy misję.


  • Boisko -> Tutaj można zagrać w piłkę rzucajać przesuwając przedmiot (piłka) do bramki.
    Jest tutaj również organizowany event


  • Kasyno -> Tutaj można zagrać stawia się daną ilośc złota jeśli zakręcimy i wylosuje nam napis [WIN] to wygrywamy np: Dwa razy tyle ile postawiliśmy jeśli natomiast wylosuje nam napis [LOSE] to przegrywamy i tracimy postawioną ilość złota. Czasami jeśli będziemy zbyt długo grać (np. 1h lub 30min) to wylosuje nam [DEATH lub DEAD] i możemy nawet umrzeć/zgnąć.


  • Trainy -> Gdzie można trenować/skillować dane umiejętnośći np:Taijutsu


  • Depo  -> Miejsce gdzie możemy włożyć swoje przedmioty (Taki mini domek) jest w nim dużo wolnego miejsca na swoje własne przedmioty.

5. Techniki Shinobi  To są w sumie jutsu , ale takie które każda postać powinna umieć to znaczy:
&Technika podmiany ciała (Kawarimi no jutsu) > Teleportujesz się do potworka który jest dalej od Cb w dużej odległości. Jak się teleportujesz to widać drewno tam gdzie byłeś.
&Technika Seksapilu (Orioke no jutsu) > Zamienia Cie w dziewczynę (Nie mam pojęcia po co ta technika , ale was chłopaków pewnie by zainteresowała)

6.System Rang Jeśli mamy stopień Genina to możemy wykonywać tylko misje rangi >D
I tak jak niżej pokazałam> Dany kolor Poziomu do danego Stopnia
Stopień_D_C_B_A_S
Poziom_Ge-Nin_Chu-Nin i Ge-Nin_Specjalny Jo-nin i Chu-nin_Specjalny Jo-nin_Jo-Nin
Uczeń Akadamii Ninja> Każdy gracz
Ge-Nin > Junior
Chu-Nin> Zwykły Ninja
Jo-Nin > Elitarny
Hokage > Przywódca/Admin (Czyli Shu xD)

Aby zostać geninem trzeba zdać u Iruki egzamin czyli zrobić (henge no jutsu) -> Jeśli będziemy mieli odpowiednio dużą ilość many to uda nam się to zrobić + zostaniemy geninem + zdobędziemy opaskę ninja (Helmet)

7. DungeonyMiejsca które ciężko znależć czasami wymaga to dużo dużo czasu Są to miejsca gdzie możemy znaleźć różnego rodzaju bossy które jak zabijemy to dostaniemy kolejnego cięższego bossa. Za zabicie wszystkich np: 5 bossów pojawia się tp gdzie teleportujemy się I są trzy skrzynki z nich wybieramy co chcemy dostać: GOLD / ARMOR / BOOTS
Oczywiśćie im lepszy to będzie Dungeon tym lepsze nagrody na koniec Wink . Niestety , ale nie dostajemy doświadczenia za zabite bossy. Tylko unikalne lub rzadkie przedmioty.
Łatwy Dungeon (pierwszy)
1.Boss - [Mizuki]
2.Boss - [Iruka]
3.Boss - [Kakashi]
4.Boss - [Haku]
5.Boss - [Zabuza]

Średni Dungeon (drugi)
              V
1.Boss - [Baki]
2.Boss -  [Gaara]
3.Boss -  [Kankuro]
4.Boss -  [Temari]
5.Boss - [Shukaku]

8. System Loterii
Co parę godzin np co 3h daje losowy przedmiot losowemu graczowi, który jest online.

9. Trainy
Na trainach można skillować
+Attack Speed
+Taijutsu
+Kenjutsu
+Distance
+Ninjutsu (Używając spelli na traina)

10. Woda
Woda po której chodząc możemy ćwiczyć Chakra Control
Chakra Control -> Jeśli będziemy mieli go dużo wyskilowanego to szybciej nam będzie szło Ninjutsu/ Czasami może się też przydać żeby opanować daną technikę np: U Ino -> Shintenshin no jutsu. Przy tym jutsu trzeba dobrze kontrolować swoją chakrę.

11. Nauczyciele
U których możemy się nauczyć swoich technik/jutsu/umiejętności
Np: Shikamaru -> Nauczyciel: Asuma, znajduje się on w jakimś pomieszczeniu piszemy do niego
Hi>Teach>Learn (nazwa jutsu np:Kagemane no jutsu)>Pyta się czy chcesz to jutsu odpisujesz >Yes
Można też u nauczycieli zrobić pojedyńczą misję np:
Asuma zgubił swoją zapalniczkę nie może zapalić Papierosa odnajdź ją i przynieś mi ją.
Zaplniczka znajduje sie u Sasuke bo chciał się nauczyć Techniki Kuli Ogromu Ognia (Katon..).
Razz lub w innym miejscu gdzieś na mapie. Np w jaskini przy banditach.
Jak ją przyniesiemy to dostajemy nagrodę w postaci Doświadczenia lub Przedmiotu.
Np: Dostajemy w nagrodę od asumu -> Jego kastet (Atk: 25 Def: 30)[/font]

12. Domki
Każdy domek powinien być od 1 lvl, możemy go kupić za daną ilość golda.
Im większy domek tym normalnie rzecz biorąc większa ilość złota potrzebna.
Komendy do domku:
Aleta sio -> Wpuszcza do domku wybranego gracza , ale gracz nie może otwierać ani zamykać drzwi. Tylko może wchodzić
Aleta som -> Wpuszcza do domku wybranego gracza ^ To co wyżej tylko może otwierać i zamykać drzwiczki + Może osoba która jest na liście aleta som, może sama zapraszać osoby do domku tylko dodając ich na listę alety sio.
Aleta grav -> Może otwierać dane drzwi
Alana sio (nick gracza) -> Wyrzuca gracza przed drzwi

13. NPC
1. House Npc -> Możemy u niego kupić meble,przedmioty do domku,zasłony,stoliki..(duże małe,bambusowe,drewniane,kościane), lampy,zegary,tapety. < Wiem że tego npc nie ma , ale mówię tak jakby był xD.
2. Ichiraku Npc -> Jedzenie sprzedaje
3. Distance Seller -> Broń z daleka sprzedaje
4. Travler -> Człowiek w łodzi który może nas zabrać na daną wyspę/wioskę. Np na sunę. (Może też być dostepny tylko dla graczy posiadających premium)
5. Seller -> Sprzedawca który jest w temple i sprzedaje Aole i Blessy lub Scrolle i Backpacki.

14. PVP
Aby duże levele nie biły tych małych/słabszych musi być jakiś Protection Level.
Zaużmy od 100 levela -> PVP
A od 50 levela - > Traci się przedmioty , czyli trzeba już kupować aola.

15. Anbu
Npc którzy chronią wioskę, są porostawiani w całej wiosce mają za zadanie zapobiegać walką w mieśćie Player vs Player. Oczywiśćie są nieśmiertelni i zabiją natychmiastowo.

16. Najazdy
Bijuu lub duża grupa mobków z Kiri Gakure atakująca wioskę.
Za zabicie ich możemy dostać doświadczenie. Są strasznie silni.
Bijuu -> Pojawia sie pojedyńcza ogoniasta bestiaNp : W poniedziałki - Shukaku We wtorki - Nibi

17. Eventy
Np: W każdy weekend lub kiedy admin zechce to jest event.
Np:
1.Exp Event -> Pojawia się boss jak go zabijemy to dostajemy doświadczenie.
2.Quiz Event -> (Mój ulubiony) Admin zadaje pytania dotyczące naruto , kto pierwszy odpowie dostaje nagrodę od admina w postaci itemka. (Np 5 pytań = 1 przedmiot) + zasady np: Nie wolno używać google xd. Czas na odpowiedź - 5 sekund.
3.Kostka Event -> Polega na tym , że ustawiamy się gęsiego kostka leży przy adminie.
Mówi się liczbę od 1-6. Admin klilka na kostkę i jeśli wypadnie liczba którą napisałeś. Dostajesz nagrodę (Przedmiot np: Tobi Mask).
4.Mecz Event -> Polega na tym ,że jest bosiko do gry w piłkę nożną. Piłka -> zwykły przedmiot i musimy go przesuwać w stronę bramki (3 vs 3 graczy) 1 na bramce , dwóch w ataku.
5.Zombie Event -> Polega na tym , że pojawiają się zombie w mieście lub w danym miejscu gdzie możemy się dostać za pomocą teleportera.
Zombie zabijają nas od razu jak tylko staną obok nas. Możemy je zabijać.
Jak zabijemy jednego zombie to może z niego wylotać [Antidotum] czyli przedmiot który możemy wymienić u Npc Zombie Master.
Jeśli damy mu daną ilość Antidotum to dostaniemy przedmiot np: Akatsuki Ring. (wymiana antidotum na przedmioty)
6.Assasin Event -> Polega na tym ,że są dwie drużyny zależy kogo Ci wylosuje naruto lub sasuke. Gracze o outficie Naruto walczą przeciwko graczą o outficie Sasuke.


18. PVP STAGE
*Możemy bić się tylko w przedziałach:
50lvl-100lvl (levela)
100l-200
200-300
300-500
500+

19. Pety
System petów, czyli box np: z Katsuyą,Gamabuntą czy też Mandą lub Pakunnem.
Można je wygrać w loterii,evencie,sms shopie.
Pety mogą też być od levela np: Katsuya od 50lvl lub 100lvl do zdobycia oczywiście lub otworzenia boxa.
Katsuya -> Leczy Cie i daje manę
Pakunn -> Wyszukuje danego gracza
Gamabunta -> Bije zaznaczony cel
Manda -> Paraliżuje innych

20. Vote System
System głosowania, czyli polega na głosowaniu przez graczy czy zrobić daną rzecz !yes czy też nie !no.
Np: Event? (Yes or No) ; Reset serwera? (Yes or No) Najazd? (Yes or No)
Oczywiście musi być warunek czyli jeśli admin chce , żeby gracze głosowali i musi być ich dana ilość.

21. Komendy
Player commands
!deathlist -> pokazuje listę zabójstw kogo i kiedy zabiłeś
!frags -> pokazuje ile zabiłeś osób w danym dniu i ile brakuje Ci do Rs'a Wink
!online  -> pokazuje ile osób jest dostępnych/online na serwerze
!uptime  -> pokazuje kiedy serwer zaczął znowu działać ostatnio
/commands -> pokazuje listę komend w grze
!saga -> pokazuje jaką masz aktualnie sagę
!hiraishin -> jeśli masz hirashin kunaia to Cie teleportuje ta komenda tam gdzie się znajduje kunai
!hitspeed -> pokazuje z jaką szybkością bijesz
!petscroll -> pokazuje jakie pety możesz zdobyć na danym levelu
!mission -> pokazuje aktualną misję
!yes;!no -> komendy ,żeby zagłosować i odpowiedź na pytanie admina zadane do wszystkich graczy
!stats -> pokazuje aktualne statystki postaci
!points -> pokazuje ile masz punktów premium na koncie
!buyhouse  ->komenda na kupno domku
!sellhouse -> komenda na sprzedasz domku
!kickhouse ->komenda na wyrzucenie z domku

22. Konkursy
Różnego rodzaju konkursy np:
Konkurs:
*na grafikę danej postaci;
*na reklamę;
*na jutsu nowej postaci;
*pomoc w grze ;
*poradnik do postaci
I oczywiście jakaś nagroda za wykonanie danej pracy lub drobny upominek Razz

23.System Jail
Więzienie zamiast bana, bo lepiej dostać (mini bana) na jedną postać niż całe konto Wink
np: Jeśli będziemy zabijać dużo osób lub jeśli admin będzie tak uważał to może wrzucić danego gracza do celi.
I jest w tej celi przez tydzień lub dopóki ktoś nie wpłaci kauci np: jeśli siedzi tydzień to trzeba wpłacić u NPC Jailer 200 złota lub cc.
NPC Jailer to npc który pilnuje więźniów i u niego można wpłacić kaucie za gracza.
Hi>Talk>Leaving prison (Nick gracza)>pyta się czy masz daną ilość złota wpisujesz >Yes
I w tym momencie cela gracza się otwiera i może wyjść.

24. Sms Shop
Sklep w którym kupujemy przedmioty za sms'a
Rzadkie przedmioty np: Tobi Mask, Kakashi Mask, UNBAN, Zmiana Nicku,..

25. Premium/Pacc
Oczywiście premium możemy otrzymać kupiąc je za pieniądze lub zdobywając w grze w różny sposób.
Jest Pacc na 7dni
Jest Pacc na 30dni
Czy mógłby być Pacc na zawsze? -> Duża suma pieniędzy lub szczególny wyjątek lub coś?

QUESTY i MISJE
Questy:
1. Quest na jeden z mieczy Siedmiu Mistrzów Miecza Ukrytej Mgły.
Np: Coś w postaci [Special Dugeonu]. Mamy 7 bossów (Siedmiu Mistrzów Miecza Ukrytej Mgły)
Musimy pokonać wszystkich siedmiu.
Jak pokonamy ich to będzie 7 skrzynek w każdej inny miecz do wyboru.
Możemy wziąć tylko jeden!
Pierwsi posiadacze danego miecza:
1.Zabuza Momochi
Kubikiribocho "Egzekutor"
2.Mangetsu Hozuki
Hiramekarei "Płastuga"
3.Fuguki Suikazan
Samehada "Skóra rekina"
4.Ameyuri Ringo
Kiba "Kieł"
5.Jinin Akebino
Kabutowari "Rozdzielacz Hełmu"
6.Kushimaru Kuriarare
Nuibari "Przeszywająca Igła"
7.Jinpachi Munashi
Homatsu "Gaz"
Siedmiu Mistrzów Miecza Ukrytej Mgły :

Jak będe miała więcej pomysłów to napiszę Smile Przepraszam za ortografię, różne błędy, pomyłki i powtarzające się rzeczy Sad


Pozdrawiam Liandra!
04:02:45 06.30.2015


Last edited by Liandra on Tue Jun 30, 2015 4:04 am; edited 5 times in total
avatar
Opinion
Kage
Kage

Posts : 231
Points : 326
Respect : 28
Join date : 2015-01-31
Age : 21
Location : Koszalin

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Opinion on Mon Jun 29, 2015 9:11 pm

Liandra ładnie się rozpisałeś/aś aż podziwiam, że Ci się chciało ale 1 punkt odpada jeśli byśmy zrobili tak jak mówisz byłyby tylko 3 rodzaje postaci które różnią się wyglądem jutsu jak na wono a tego nie chcę aktualnie ja tworzę unikalne spelle dla każdej profesji żeby każda była w swoim rodzaju unikalna.
2.Opisałem wyżej, że każda profka coś takiego bd posiadała.
3.Taski były już na alpha ale później coś się popsuło.
4.Mapa aktualnie mapą zajmuje się nowy mapper[Fadzu].
5.Myślałem nad tym ale ja wiem czy jest to aż tak potrzebne ?
6.Hmm system rang jest fajny i myślę, że gdybym go wprowadził to z każdą wyższą rangą byśmy mieli jakieś bonusy.
7.Dungeony ciekawy pomysł bardzo mi się podoba.Tylko czy dałoby się je robić kilka razy czy raz ?
8.było na alpha
9.Attack Speed odpada[przynajmniej na razie].
10.Myśleliśmy o chakra control który byłby potrzebny na jutsu.
11.Hmm nauczyciele[jeśli wejdzie system chakra control to i oni].
12.Będzie to chyba normalne xD.
13.Wszyscy npc oprócz travelera są gotowi.
14.PvP będzie od 50lvl'a.
15.Będą.
16.Pomysł już był na alpha i na pewno będzie coś takiego.
17.Na pewno znajdzie się na to czas Wink.
avatar
mountaindew
Chunnin
Chunnin

Posts : 38
Points : 55
Respect : 3
Join date : 2015-06-06
Age : 19

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by mountaindew on Mon Jun 29, 2015 9:22 pm

mountaindew wrote:1. Taski: dodanie tasków na zwykłe potworki, bossy, itp. Nagrody za wykonane taski to: doświadczenie, itemki lub nawet punkty premium (za ukończenie wszystkich tasków).

2. Pety: powinny się teleportować do nas za każdym razem, gdy zejdziemy/wejdziemy po schodach.

3. Dodanie misji pobocznych (nie sag), dla urozmaicenia rozgrywki. Misje typu zabij, przynieś, itp.

4. Questy: dodanie questów typu Anhi, POI lub innych questów, do których wykonania niezbędna jest dana ilość graczy, jak, np. 2, 4, 6, itd..
Questy na różnych respowiskach, dzięki którym możliwe będzie zdobycie lepszego wyposażenia niż początkowe. Powiedzmy, na respie Assassinów mógłby być queścik na glove, sword, bądź inną rzecz z ekwipunku lub też pieniądze. Powinna zachowana być różnorodność nagród.

5. Dungeony: powiedzmy na wzór tego: http://www.tibia-wiki.net/wiki/Fibula_Dungeon.

Misje:
*Przed bramą Konohy zauważono dwóch Ninja z wioski ukrytej we mgle, którzy atakują naszych ludzi. Pozbądź się ich (Rank D)
*Dookoła wioski znaleziono pułapki, zniszcz je (po zniszczeniu ostatniej pułapki pojawia się przeciwnik, którego musimy pokonać). (Rank D)
*Udaj się do wioski dźwięku i uzyskaj informacje na temat Orochimaru. Informacje przekaż Hokage. (Rank C)
*Kotka Madam Shijimi, Tora, ucieka od swojej właścicielki, odnajdź ją i oddaj z powrotem Madam. Torę rozpoznasz po czerwonej wstążce na prawym uchu. (Rank E)
*W piwnicy u Kurenai zalęgły się myszy, pozbądź się ich. (Rank E)
*Ichiraku wracał do wioski z zaopatrzeniem, napadli go Ninja z wioski deszczu. Oponenci uciekli. Pomóż zebrać wszystkie towary i eskortuj go z powrotem do wioski. (Rank D)
*3th Hokage zachorował, potrzebne są mu zioła, znajdź je i przynieś do szpitala. (Rank E)
*Asuma chce upędzić wino, w tym celu potrzebuje 50 jagódek. Znajdziesz je w wiosce. (Rank E)
*Pan XXX wyrusza w podróż, w tym celu potrzebuje żywności i ekwipunku. U Ichiraku kupisz żywność. Z Bandidów zdobędziesz ekwipunek.
*Pan XXX jest pasterzem, prowadzi swoje gospodarstwo, niestety ostatnimi czasy zauważył, że zaginęło kilka owiec. Najprawdopodobniej zaatakowały je wilki. Idź na gospodarstwo Pana XXX, zbierz informacje i rozejrzyj się. (Do zabicia: 30 wilków).

6. Kwestia domków: moim zdaniem domki, które gracz może kupić na swoją własność powinny być kompletnie puste, a co za tym idzie, można by było wprowadzić NPC, u którego można zakupić wyposażenie domu, meble, lampy, itd.

7. Kasyno: miejsce, w którym możemy się wzbogacić lub zostać z niczym.

8. Anbu: chodzi o zwykłego NPC, który zapobiegnie toczeniu walk w mieście.

9. System "Daily Task/Mission": polegałby na tym, że codziennie mamy do wykonania misję, którą bierzemy od Tsunade. Przykładowo - zabić 200 Assassinów, 400 Hiddenów, przynieść 30 Meat lub jakąś roślinę.

10. Więzienie: powiedzmy, po 10 fragach, zamiast bana, dostajemy "jaila" na okres.. np. 3 dni.

11. Rangi: Wprowadzenie rang: Gennin, Chuunin, Jounin, Anbu i Kage. Każda ranga mogłaby dawać inne spelle (lepszy heal, speed) lub powiększała regeneracje Hp i Chakry, bądź dawała takie zdolności jak absorb, większy def, itp.

12. Arena: każdy mógłby spróbować swojej siły bez konieczności utracenia doświadczenia i ekwipunku.

13. Przedział lvl na pvp: np. 0-149, 150-250, 251-xxx.

14: Najazdy zwykłych potworów, bossów, bijuu.

15. System loterii: powiedzmy, raz na 3h odbywała by się loteria, w której można wygrać kasę, punkty lub jakieś małe upominki z sms shopa.

16. Aukcje: wprowadzenie aukcji, w których (poprzez acc markera) można by było licytować i kupować różne itemki wystawione przez graczy.

Sponsored content

Re: Pomysły co do Beta Testów.

Post by Sponsored content


    Current date/time is Tue Dec 12, 2017 11:27 am